Annual Fund 2018-2019
Donate or Pledge Now

Le Fonds Annuel est l'occasion pour chaque famille de contribuer au fonctionnement de l’école.
Votre don ou promesse de don lors de l’inscription permet de mieux planifier l’allocation des moyens pour 2018-19.
Faites un don à hauteur de vos possibilités.
Rejoignez le Club Ambassadeur ou le Cercle Elysée avec une contribution de $1,500+ ou $5,000+.

The Annual Fund is the opportunity for each family to contribute to the school's operations.
Making your gift or pledge during enrollment helps the school better plan resource allocation for 2018-19.
Please make a gift at the level with which you are comfortable.
Join our Ambassador’s Club or the Elysée Circle with a leadership gift of $1,500+ or $5,000+ respectively.

Donation Information
$     *
Additional Information
Select:
Billing Information
Payment Information
help *
Matching Gifts
To find out if your company will match your gift, cut and paste this link: http://matchfinderonline.blackbaud.com/MatchGiftInquiry.aspx?cid=21227

The LFSF students thank you.